گروه جامعه تبیان
بیست سوم بهمن جامعه

شاید چالشی که اخیرا با عنوان چالش عکس کارت ملی در شبکه های مجازی به راه افتاده از نظر بسیاری خنده دار و سوژه شوخی و تمسخر باشد. اما  تفاوت 360 درجه ای عکس های حقیقی از گذشته افراد با چهره فعلیشان، بیانگر حقیقتی تلخ و روایتی از افرادی است که به هرکاری دست می زنند تا از آنچه که واقعا هستند بگریزند.

چندی پیش مطلبی با عنوان پاسخ به شبهات انقلابی منتشر شد که با استقبال و سوالات متنوعی از سوی کاربران مواجه بود در این مقاله به سومین شبهه پاسخ داده شده است.

بزرگنمایی، صداهای ساختگی، سکوت های فریب دهنده، اندام خشن، دست های بی احساس، پاهای بی هدف، دقیقه های تکراری، لحظه های سرهم شده، سرهای سر در گم، نفس های مرگبار و شرم های آبکش شده! اینها فقط بخش کوچکی از پورن هاست که این روزها وقت های طلایی ده ها و شاید صدها میلیون انسان را در سراسر جهان هدر می دهد.

چرا باید پول و مهمات و اسلحه ما برای مردم عراق و سوریه خرج شود؟ چرا ما باید در هزینه های جنگ دو کشور دیگر سهیم باشیم؟

چندی پیش مطلبی با عنوان پاسخ به شبهات انقلابی منتشر شد که با استقبال و سوالات متنوعی از سوی کاربران مواجه بود در این مقاله به چهارمین شبهه پاسخ داده شده است.
چرا امام خمینی (ره) که فرمود: نگویید «من»، این «من» شیطان است، خود فرمود: «من دولت تعیین می کنم»؟

اگر برای شرکت در جشنواره فجر به سینما می روید از بزک کردن خود بپرهیزید!!

"مردم اگر هم اشتباه کنند نباید با آنها مخالفتی کرد "  این یک اصل مردم سالاری دینی است !

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که تا آخرین لحظه از بیدار بودنتان با گوشی همراه مشغول هستید حتما این مطلب را بخوانید.