سه شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ و در ادامه مسابقات هفته اول لیگ برتر فوتبال دوره شانزدهم؛ ۴ بازی انجام شد. نتایج این دیدارها:
  • گسترش فولاد صفر - پیکان صفر

به گزارش "ورزش سه"، تلاش شاگردان فراز کمالوند و مجید جلالی در نخستین هفته لیگ برتر شانزدهم بدون گل خاتمه یافت.

تیم‌های گسترش فولاد و پیکان که خریدهای پر سر و صدایی در نقل و انتقالات داشتند و بازیکنان مطرحی به تیم‌هایشان اضافه کردند، در هفته اولِ فصل 96-95 برابر هم قرار گرفتند و در روزی که بیشتر روی شوت‌های از راه دور برنامه داشتند به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

  • فولاد خوزستان 1 - ماشین‌سازی تبریز 2

در دومین روز اولین هفته لیگ برتر دو تیم فولاد خوزستان و ماشین‌سازی تبریز با مربیان جوان خود در ورزشگاه غدیر به مصاف هم رفتند. که در نهایت این بازی به سود تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر یعنی ماشین بازی تمام شد.

  • سپاهان صفر - پدیده 1

محمدحسین مرادمند مدافع پیش تاخته پدیده پیش از نیمه اول تک گل تیمش را به ثمر رساند.

تیم فوتبال سپاهان که فصل گذشته برایش چندان خوشایند سپری نشد، با پایان فصل به دنبال مربی قهرمان فصل گذشته رفت تا با ورود این مربی سپاهان هم دستخوش تغییرات زیادی قرار بگیرد. در مقابل، تیم پدیده و سرمربی این تیم محمدرضا مهاجری فصل گذشته با ارائه بازی‌های قابل قبول و به صورت کاملا نامحسوس بدون اینکه خطر سقوط را حس کنند با اضافه کردن چند مهره جدید و خداحافظی با برخی بازیکنان پای به رقابت‌ها گذاشتند. با این حال تیم فوتبال سپاهان با تک گل محمدحسین مرادمند که سابقه بازی طولانی در سپاهان را دارد اولین بازی فصل را به سود خود تمام کرد. 

  • سایپا صفر - پرسپولیس یک

سرخ پوشان پرسپولیس در اولین بازی خود در لیگ شانزدهم در ورزشگاه تختی تهران به مصاف سایپا رفتند. کمال کامیابی‌نیا در دقیقه 68 تنها گل بازی و همچنین اولین گل این فصل قرمزها در فاصله 20 دقیقه تا پایان بازی زد تا پرسپولیس در لیگ شانزدهم اولین پیروزی را دشت کند.


برگرفته از سایت همشهری