حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) درموارد مختلف و در فرصتهای گوناگون درمورد بی حجابی هشدارداده و زنان را به حفظ شخصیت خود و حفظ حریم حجاب و عفاف فرا خوانده اند لکن در ادامه به بیان نکات طلایی مقام معظم رهبری درباره حجاب می پردازیم...

اگر درصدد ریشه یابی اقدامات تروریستی گروه های تکفیری مانند داعش و القاعده هستید، این گزارش را بخوانید تا به بیراهه نروید.

 این روزها برخی از دختران سرگرمی جدیدی را برای برخی افراد علی الخصوص پسران بی قید و بند رقم زده اند! عکس های پروفایلی که به آلبوم های مستهجنی بدل شده است...

در ژس و مکث این هفته از بازی خانم های نماینده تا چاقو به دستی رئیس صدا و سیما را داریم.

چند روز قبل، بسیج دانشجویی دانشکده فنی دانشگاه تهران با ارسال نامه ای سرگشاده به سازمان بازرسی کل کشور نسبت به رویه دولت در امضای توافقنامه ها و قراردادهایی با شرکت های خارجی در جایی که توان داخلی وجود دارد، انتقاد کرد.

بند اعجاب برانگیزی در پروتکل زعمای یهود درباره رسانه ها وجود دارد که نشان از سرمایه گذاری وبرنامه ریزی این قشر بر روی رسانه ها دارد.

شاید پر بیراه نباشد اگر بگوییم ما ایرانی ها تبحر خاصی در پاک کردن صورت اصلی مسائل و ایجاد حواشی پیرامون موضوعات مختلف را داریم و شاید همین خود یکی از علل ناکام ماندن حل بسیاری از موضوعات و مشکلات در کشور باشد. مساله اخیر یعنی حقوق هایی که برخی آن را گزاف، برخی نجومی، برخی دزدی و .... می نامند از آن دست موضوعاتی است که تبدیل به توپی میان جناح های سیاسی موجود در کشور شده و کسی به علل پیدایش آن توجهی ندارد. شاید بهتر باشد بگوییم در چنین مواقعی مساله مهم حل همیشگی موضوع و بررسی علل پیدایش آن نیست بلکه مرتکبان آن مساله از خود مساله اهمیت بیشتری پیدا می کنند و علت هم در سیاست زدگی عمیق مسوولان و مردم است.
برگرفته از سایت تبیان