برخلاف بسیاری از کتاب‌های معمول در حوزه‌ی مدیریت، این کتاب شما را با نبایدهای کسب و‌کار آشنا می‌کند. نبایدهایی که می‌گویند از چه کارهایی پرهیز کنیم و چه تصمیماتی را به چه شکلی نگیریم! این نبایدها حاصل مصاحبه و تحلیل دو شرکت کارآفرینانه و کوچک است که با شکست مواجه شده‌اند. کارآفرینان این کسب‌و کارها، روند شکل گیری و شکست خود را به صورت داستان‌گونه شرح داده‌اند و پس از آن تحلیل علمی از آنچه نباید می‌کرده‌اند، ذکر شده است.


این کتاب کم‌حجم با بیان اشتباهات کارآفرینان و بررسی و تحلیل این اشتباهات، درصدد است تا به سایر کارآفرینان و مدیران در اتخاذ تصمیمات مناسب و علمی یاری رساند تا سهمی هرچند اندک در کاهش ضریب شکست کسب و کارها داشته باشد.


علاقه‌مندان ‌‌برای اطلاع بیشتر و‌خرید این کتاب می‌توانند به نشانی فروشگاه اینترنتیwww.marketingshop.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 71 و 66408251 تماس بگیرند.


همشهری