میدانی چقدر دوستت دارم !؟


دوستت دارم بر سطح یکنواخت سیاه و سفید زندگی برجستگی امید میدهد

میدانی چقدر دوستت دارم !؟


دوستت دارم میچکاند اشک شوق را از درون چشمان سیمی بی احساس

میدانی چقدر دوستت دارم !؟


دوستت دارم حلقه ی اتصال دلهاست در کویر بی نقش خیال سرد

میدانی چقدر دوستت دارم !؟


دوستت دارم طراوت می دوزد بر پیراهن تنهایی

میدانی چقدر دوستت دارم !؟


دوستت دارم ناقوس پر طنین ماندن است در معبد چشم انتظاری

میدانی چقدر دوستت دارم !؟


دوستت دارم کلام یکسان شدن است در سایه ی تضاد

میدانی چقدر دوستت دارم !؟


دوستت دارم بیان شیرین عدالت است در دادگاه هستی

میدانی چقدر دوستت دارم !؟


دوستت دارم داغ ترین درجه ی سوزاندن است

میدانی چقدر دوستت دارم !؟


دوستت دارم اوج ذوب شدن است در نهاد قلب سرد

میدانی چقدر دوستت دارم !؟


دوستت دارم کلام پیوند است برای مسیری جدا

میدانی چقدر دوستت دارم !؟


 

دوستت دارم تنها رنگی است که سرخی پاییز را به عشق رنگ می آمیزد


میدانی چقدر دوستت دارم !؟


میدانی چقدر دوستت دارم؟
 منبع:سایت تکناز