زمانی که به دنبال مثال خوبی از سرعت می گردید حتما نام فراری با آن خودروهای آیرودینامکش را به یاد خواهید آورد ولی تا به حال تصور کرده اید که اگر فراری تبدیل به وانت شود چه شکل و ظاهری خواهد داشت؟ اگر نه، فاصله ای تا یافتن این پاسخ این سوال نمانده است.

 

فراری وانت تا حالا دیده بودید! + عکس
 

دو عاشق خودرو که در موزه خودروی لندن کار می کنند چندی پیش یک خودروی فراری مدل 412 سال 1989 را خریداری کردند . این مدل جزو معدود مدل هایی است که تولید زیادی از آن نشد و با توجه به سیستم خوبش کسی از ظاهر ساده آن راضی نبود.

 

فراری وانت تا حالا دیده بودید! + عکس
 

این دو نفر که به نام های "ویل تریکت" و "الو" خود را معرفی کرده اند توانستند از این مدل نه چندان محبوب، اولین وانت فراری را خارج کنند. آن ها 6 هفته زمان صرف کردند تا قسمتی از بدنه را بریده و آن را تبدیل به بخش بار این وانت فراری کنند.

آن ها قسمت بار را به گونه ای ساخته اند که یک نردبان تاشو و چندین سطل رنگ و یک ساک به راحتی جا شود. در ساخت این قسمت از خودرو از چوب هایی استفاده شده است که درون قایق های لوکس استفاده می شود.

نکته جالب در مورد این وانت، فراری بودن آن است و این بدین معنی است که روی این خودرو یک موتور 4.9 لیتری با 12 سیلندر قرار دارد. البته صاحبان جدید این وانت فراری آن را تبدیل به موتور 5.7 لیتر با 8 سیلندر کرده اند که بازهم سرعت سرسام آوری خواهد داشت و 0-100 را زیر 5 ثانیه طی می کند.

 

فراری وانت تا حالا دیده بودید! + عکس

فراری وانت تا حالا دیده بودید! + عکس

منبع:سایت تکناز