هم مادی و هم معنوی آخه من کی هستم که آرزویی داشته باشم….

 

 

 

 

 

 

 

 

خدای نزدیکم!

 

 

 

 

 

 

 

 

خیلی وقت ها فکر می کردم وقتی سلام می کنم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شما از دستم نا راحت هستید وجوابم ونمی دید اما حالا می فهمم

 

 

 

 

 

 

 نه یه چیز دیگه هست من هر چقدر که بد باشم باز هم هر وقت سلام می کنم

 

 

 

 

 

 

 

 

شما با مهربونی جواب می دید اما دریغ که گوش من سنگین شده

 

 

 

 

 

 

ونمی شنوه آره سنگین از گناه !

 

 

 

 

 

خدای رئوف وزیبام قسم به خودتون که هر چقدر که این دنیا وآدما

 

 

 

 

 

 

 

 

وزرق وبرقشون اذیتم میکنند هر چقدر نامردی می کنند

 

 

 

 

 

 بیشتر امیدم به شما بسته میشه پس بذارید

 

 

 

 

 

 

 

 

همینطور آزارم بدن بذاریداذیتم کنه این دنیا

 

 

 

 

 

 اونوقته که من با اشک شوق میام به درگاه شما

 

 

 

 

 

 

 

و عاشقونه ازتون امان می خوام و میگم:

 

 

 

 

 

الهم انی اسئلک الامان یوم لا ینفع مال ولا بنون الا من اتی الله بقلب سلیم

 

 

 

 

 

 

 

 

 وبعد سرم ومیندازم پایین وبا امید میگم:

 

 

 

 

 

 

مولای یا مولا انت العزیز واناالذیل 

 

 

 

 

 

                                    وهل یرحم الذلیل الا العزیز

  منبع:سایت تکناز