***

میدونی من دوست دارم من عاشقتم میمیرم برات میبوسمت . . . چند تا میم داره ؟

فرستنده : سیده خانوووووم

***

خن چیست..؟
چیز خاصی نیست..
همون ok
وقتی زبان ویندوز فارسیه

فرستنده : اَشتَران



به حروف زیر به مدت 10 ثانیه بدون پلک زدن خیره شوید و سپس به مدت 5 ثانیه سریع پلک بزنید



fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
fffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

.
.
.
.
.
.
.
هیچ اتفاقی نیفتاد نه :-D

طراحی و اجرا از خودمه ^_^

دلم خواست هیچ اتفاقی نیفته O_0

فرستنده : ♣✘卐Ṧ₳ℛ Ɖ₳ℛ 卐✘♣


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
وای چه قدر دنبالم میای آخه؟ من قصد ادامه ادامه تحصیل دارم :)

فرستنده : آنفرا

***

میدونی فرق بین الاغ و کلاغ چیه؟
‏.
‏.
‏.
‏.
‏.
‏.
من با کسی که فرق بین الاغ و کلاغ رو ندونه کاری ندارم :):)

فرستنده : 09307xxx356



***MOhammad***81***
این پست رو با چشم چپ بخون!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
قربون اون چشمک زدنت ولی من مال یکی دیگه ام جیگر

فرستنده : MOHAMMAD 81


وقتی عصبانی هستید چایی سبز با لیمو بخورید.



من امتحان کردم.


هیچ تاثیری نداره o_0
ولی کلاس داره :/

فرستنده : اَشتَران



سلام خوبی؟خیلی حالم گرفتست،به بن بست رسیدم،دیگه تحمل ندارم،
بعدازاین همه سال!‎!‎
نمیدونم چرا اینطورشد،همه بهم دروغ گفتن،توروخدا تو بهم راست بگو!
گاو حسن که نه شیرداره نه پستون،
چطور شیرشو بردن هندستون؟

فرستنده : notable 123


یارو 3 نصف شب زنگ زده میگهتویی زهرا خانم میگم اشتباه گرفتی نه قعط میکنه نه معزرت خواهی میکنه نیم ساعت با نوش دعوا مکنه بعد میگه ببخشید زهرا خانم.....
بعد از 3 روز فهمیدم مادر مادر دختر عموم

فرستنده : ______ی کس تنها_____


روحت شاد و یادت گرامی
.
.
.
این sms واسه هر کی فرستادم فرداش مرد
.
.
.
مواظب خودت باش.

فرستنده : فردین



یا همین الان یکى تون میاد عاشقم مى شه یا .....!!
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
خودم میام عاشق همه تون مى شم ..........!!!!!
ولااااااااااااااه
الکى که نیست دارم کلى هزینه نت مى دم



از تنبل خان پرسیدن :
چه وقت تو زندگیت بیشترین لذت رو بردى .....؟؟
مى گه : وقــــــتى تصادف کردم و شش ماه رفتم
تو کما .....!
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
آى خوابیدم .....
آى خوابیدم .....
آى خوابیدم ..........!!!!!

فرستنده : هماى سعادت دو


روزی مردی نزد شیخی رفت ...........
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
حال ندارم تعریف کنم
نکته اخلاقی : سیگار نکش بدبخت معتاد ..........!!!!!



خــــدا درجهان یک جهانگیر داد
که آن هم به کل جهان ، گیر داد

فرستنده : من بى تو هیچم اى خدا